piątek, 22 czerwca 2018

CNBLUE - I will forget you

CNBLUE - I will forget you (Zapomnę o Tobie)

Zapomnę o Tobie,
poczynając od dzisiaj.

Nie znam Cię.
Nigdy Cię nie widziałem.
Nigdy nawet nie przeszliśmy obok siebie.

Mam się dobrze.
Zapomniałem o wszystkim.
Jestem szczęśliwy z moim zajętym życiem.
Spotkałem też kogoś dobrego.

Miłość jest zawsze taka.
Znika po pewnym czasie.
Nawet tego nie pamiętam, oh

Kiedy miłość odchodzi, przychodzi kolejna.
Na pewno tak będzie.
Nawet, jeśli teraz to boli,
trochę później zostanie uleczone.
Zapomni.
Ja też.

To nie jest trudne. Zapomnę wszystko po dniu dzisiejszym.
Po prostu przywyknę do mojego zmienionego życia. Oh- Nie.

Miłość jest zawsze taka.
Znika po pewnym czasie.
Nawet tego nie pamiętam. Tak.

Kiedy miłość odchodzi, przychodzi kolejna.
Na pewno tak będzie.
Nawet, jeśli teraz to boli,
trochę później zostanie uleczone.
Zapomni.
Ja też.

Wymażę wszytko

Na pewno to zrobię.

Kiedy miłość odchodzi, przychodzi kolejna.
Na pewno tak będzie.
Nawet, jeśli teraz płyną łzy,
trochę później będę się uśmiechał.
Ja (teraz) zapomnę Cię (teraz).
Tak jak rany się goją...
Zrobię to.
Zrobię to.
Zapomnę o Tobie.
YH: Tęskniłem za Tobą.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=ORVLPUXr70U

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz