piątek, 22 czerwca 2018

Snuper - It's raining

Snuper - It's raining (Pada)

Pada.
Pada.
Obmyj moje łzy.
To jest ból.
To jest ból.
Wymaż moje rany.

Za każdym razem, gdy mówisz, że to koniec, jesteś zmęczona,
jakbyś mnie odpychała.
Ale twoje drżące usta nie przekonują mnie.
Okrutnie bolesne dni (Ty płaczesz),
Ale wciąż, nie mogę pozwolić Ci odejść.
Stoisz na skraju urwiska (smutek/żal)
Nie puszczę Twojej ręki.

Nie jestem wdzięczny. Nie jest mi przykro.
To miłość, ponieważ to szalone.
Nie szamotam się. Nie jestem zmęczony.
To miłość, tylko jeśli jest szalona.

Pada.
Pada.
Obmyj moje łzy.
To jest ból.
To jest ból.
Wymaż moje rany.

Płaczesz. Powiedziałaś byśmy po prostu to zakończyli.
Nie próbuj mnie oszukać, dlaczego kłamiesz?
Znam Cię, nie jesteś taka.
Nie zrobię tego, nie będę cool.
Nie pozwolę Ci tak łatwo odejść, Kochanie.

Nawet, jeśli niemal mnie nienawidzisz (płaczesz),
przykro mi, nie nabiorę się na to.
Twoje zerwanie jest tylko zażaleniem (smutek/żal)
Tak na prawdę nie miałaś tego na myśli.

Nie jestem wdzięczny. Nie jest mi przykro.
To miłość, ponieważ to szalone.
Nie szamotam się. Nie jestem zmęczony.
To miłość, tylko jeśli jest szalona.

Pada.
Pada.
Obmyj moje łzy.
To jest ból.
To jest ból.
Wymaż moje rany.

Nie wymażę. Nie pozwolę odejść.
Nawet jeśli deszcz Cię powstrzymuje.
Nie wymażę. Nie pozwolę odejść.
To jedyny sposób, będę żyć.

Pada.
Pada.
Obmyj moje łzy.
Deszczowy dzień przeminie.
Kiedy jutro nadejdzie, będzie w porządku.
Padaj nawet bardziej i ukryj moje rany.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=_SkvOluCbtI - MV
https://www.youtube.com/watch?v=EHSRrzyFpAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz