sobota, 16 czerwca 2018

FTISLAND - Memory

FTISLAND - Memory (Pamięć)

Nawet jeśli wymażę wszystko, co przypomina mi o Tobie,
nie mogę wyrzucić wspomnień,
nawet jeśli, nasz dramat dobiegł końca,
miłość jest bolesna.
Zegarek, który mi dałaś, budzi mnie każdego dnia,
znowu, nie mogę zasnąć, oh Kochanie.

Tak, dla mnie, miłość jest cierpieniem,
jestem zraniony przez miłość.
Nie mogę nawet drgnąć
Więc
Nie mogę tego zatrzymać, nie mogę odpuścić
To jest ścieżka miłości.
Straciłem drogę, nienawidzę miłości.

W mojej pamięci
wymazałem Twój głos.
W mojej pamięci
wymazałem nawet Twoje imię.
Myślę, że byłem zraniony wystarczająco mocno, ale
za każdym razem, gdy cię wołam, rozpadam się.

Myślałem, że gdy słońce wzejdzie i gdy pora roku przeminie, będzie ze mną w porządku.
Miejsce, w którym byłaś, jest tak głębokie, że nie może być uleczone.
Spinki, które zostawiłaś na mojej kanapie, poszturchują mnie.
To boli tak bardzo,
że nie mogę się nawet uśmiechać oh Kochanie

Tak, dla mnie, miłość jest cierpieniem,
jestem zraniony przez miłość.
Nie mogę nawet drgnąć
Więc
Nie mogę tego zatrzymać, nie mogę odpuścić
To jest ścieżka miłości.
Straciłem drogę, nienawidzę miłości.

W mojej pamięci
wymazałem Twój głos.
W mojej pamięci
wymazałem nawet Twoje imię.
Myślę, że byłem zraniony wystarczająco mocno, ale
za każdym razem, gdy cię wołam, rozpadam się.

Ponieważ było tak wiele rzeczy, których nie zrobiłem dla Ciebie,
Ponieważ tak wiele razy źle Cię traktowałem,
Zgaduję, że mam zwracane to, co dałem Tobie.
Ponieważ jest tak wiele rzeczy, za które mi przykro,
Ponieważ jest tak wiele rzeczy, za które powinienem być skrytykowany,
Zgaduję, że nie mogę zapomnieć słów, które Ci powiedziałem.

W mojej pamięci
wymazałem Twój głos.
W mojej pamięci
wymazałem nawet Twoje imię.
W mojej pamięci
łzy w twoich oczach.
W mojej pamięci
pamięć o Tobie.
Myślałem, że wymazałem wszystko, że mogłem wymazać,
nie potrafię pozwolić Ci odejść, rozpadam się.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=LZrShwp2KVQ - MV
https://www.youtube.com/watch?v=8or3D33ZNP0 - rockowa wersja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz