wtorek, 10 lipca 2018

FTISLAND - Heaven

FTISLAND - Heaven (Niebo)

Twoja biała suknia jest tak piękna, aż mnie oślepia
Wkładam na Twój palec smutny pierścionek
Przez całe moje życie będę kochał tylko Ciebie
Będę chronić tylko Ciebie
Złożyłem przysięgę więc dlaczego odchodzisz?

Kocham Cię, chociaż krzyczę i wołam Cię,
dlaczego nie odpowiadasz?
Nie miałem nawet szansy się pożegnać.
Nie idź! Jak możesz mnie zostawiać?!
Co mam zrobić całkiem sam?!
Proszę nie odchodź, błagam

Czy ten deszcz, to Twoje pożegnalne łzy?
Czy ten wiatr jest Twoim smutnym westchnieniem?
Przez całe moje życie, moją miłością jesteś tylko Ty, to możesz być tylko Ty,
więc dlaczego mnie opuszczasz? Jesteś złą kobietą.

Kocham Cię, chociaż krzyczę i wołam Cię,
dlaczego nie odpowiadasz?
Nie miałem nawet szansy się pożegnać.
Nie idź! Jak możesz mnie zostawiać?!
Co mam zrobić całkiem sam?!
Proszę nie odchodź

Twoje uśmiechnięte zdjęcie wygląda dziś tak smutno
Trzymam Cię w moich ramionach
Przepraszam, ponieważ wysłałem Cię samą w ten sposób,
ponieważ tylko ja tu zostałem,
nawet jeśli rozpaczliwie za Tobą tęsknię.

Kocham Cię, nawet w Niebie, proszę bądź szczęśliwa,
czekaj na mnie,
dopóki tam nie dotrę, żegnaj.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=M_JbBaWkPi0
* https://www.youtube.com/watch?v=uniJ2KUljfQ&list=RDuniJ2KUljfQ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz